miercuri, 2 martie 2011

Bilantul Martisorului

Da, pentru ca sunt o nemernica, asa cum ma stiti, va fac bilantul, puilor!
Dar asa cum NU v-am obisnuit, balanta atarna asa cum trebuie, in sensul ca:
1. comorile mele si-au intarit statusul, inca o data si inca o data, multumesc:)
2. noua mea simpatie si-a intarit si ea statusul, lucru la care nu ma asteptam, si tare ma bucur
3. mi s-a urat o primavara frumoasa de catre cine trebuia, si am apeciat, chiar daca unii s-au exprimat in lipsa mea, dar in prezenta lemnului masiv din care este realizat biroul, si ulterior s-au ascuns restul zilei pentru a evita pupaturile:)
4. dupa ani intregi de chin, s-a ajuns la un numitor comun, multumitor pentru ambele parti: nu se mai face risipa, nu se mai umplu cosurile de gunoi, si nici gurile kibitilor de atata ras. De remarcat ca unii invata din greseli, nu toata lumea o poate face, felicitari!

Acu', pentru restul puilor adevarati: ROCK ON! Si daca nu va recunoasteti, cu siguranta ca o veti face la anul, aproximativ pe vremea asta...dar sa speram cu ceva mai mult soare afara.

Un comentariu:

ana spunea...

ineresant bilantul tau!!!