luni, 25 ianuarie 2010

2913

Buna ziua!
Fiule! Bine ai venit pe lume!
Oh, deci voi sunteti parintii mei! In sfarsit va cunosc! Am stat astea 9 luni si m-am tot intrebat cum aratati, aia astept sa vad peretii camerei cum au iesit, sa stii mama ca nu m-ar fi deranjat culoarea mov.
Lasa asta, mai bine spune-ne cum vrei sa te numim.
Nu va chinuiti prea tare, puteti sa-mi spuneti Marcel. Glumeaaaam evident! Nu stiu cum in trecut parintii erau lasati sa-si numeasca copiii asa, fara pic de responsabilitate. Ce bine ca am evoluat. Nu prea mai exista Marcei, Ionei, Antoni, Marinele, Ionele si Margarete, nu? Si nu e viata mai placuta?
Nu dragul meu, numele nu conteaza foarte mult, conteaza cum esti, ce alegi si ce faci.
Daaa? "oh, inteleg, generatia mai veche nu prea intelege cum e cu gluma" Da mama, ai dreptate, glumeam si eu. Cand mergem acasa?
Acasa mergem cand ne da drumul doctorul.
Bun. Daca tot suntem aici cu totii, ce-ar fi sa stabilim cand incep sa numar, sa citesc si sa povestesc. Eu ma gandeam ca as mai sta asa, relaxat vreo 2-3 ani, si ma apuc. Sunteti de acord?
Desigur dragul meu, orice crezi tu ca este mai bine pentru tine.
Aaaa, am uitat sa va spun, Geta va transmite pupici si m-a rugat sa va transmit ca abia asteapta sa vina si ea si sa va cunoasca.
Geta?
Da, o sa vina cam peste 3 ani. Si nuuu, nu o cheama Geta. O sa va zica ea cum se numeste:)

Log entry 10.11. 2913

Niciun comentariu: