duminică, 18 ianuarie 2009

Paralele

Ma uit in zare si ma intreb unde se termina. Incep mai demult, iar ultima de care imi aduc aminte este si una noua, colorata, la care am avut in sfarsit acces.

1. Razboiul mixt – ghioceii vs curcanii. Teoretic ar fi una bucata ghiocel + una bucata curcan vs alta bucata ghiocel + alta bucata curcan, dar practica ne demonstreaza dintotdeauna ca razboiul dintre sexe este cel mai puternic.

2. When dealt with Kxxx vs Axx, and you play A small running, next time you end up playing this suit, you play small again, allowing the opps to score one more trick, even if the suit breaks 3-3. When asked by the dummy why you played that way and not cashed the K, you say: “Oh, yeah, you know, it’s just one of those days”
Civilisation dummy: “Oh, ok, I understand, no problem part! Do you need anything from the bar?”
vs
Romanian dummy: “Imi bag P*** in ele de carti!!!!!!Bah tu esti prost?!?!Ce cretin!”

3. Civilisation partnerships: “Part, I’m sorry if my bid was bad, but I had no idea what to do, hope this turns all right”
vs
Razboaiele Romanesti: “Bah, zi-mi, io-s prost? Ce-am licitat io mah?? Da cum sa licitezi asa ceva, e bataie de joc!” (hic) + iau eu o levata, si-ti dau si tie sa iei, chiar daca eu iti puteam usura jocul infinit…sa fim seriosi..ce altceva puteai returna? + “ Lasa-ma pe mine sa preiau NT, ma mai ingropi mult?”

4. La ultima dona din ultima sesiune din acea zi a concursului:
Civilisation lady dummy: “Thank you partner for playing and thank you opps”
vs
Romanian woman dummy: “Mai taci din gura, esti obositor!” catre flanc.

Cred cumva ca aceste paralele se intrepatrund, deoarece un jucator pasionat mi-a facut o declaratie comico – tragica: “Harry Potter e mai tare ca bridge-ul!”

10 comentarii:

Anonim spunea...

vezi ca s-ar putea sa fie mai multi:)

ralooka spunea...

clubul bridgistilor care prefera harry potter saluta clubul bridgistilor isterici care nu au vazut filmul

Laz spunea...

Cred cumva ca aceste paralele se intrepatrund, deoarece un jucator pasionat mi-a facut o declaratie comico – tragica: “Harry Potter e mai tare ca bridge-ul!”

Cine e asta, Voldemort? :)

Unknown spunea...

romanian woman mi se pare destul de civilizata fata de cat de zgomotosi si obositori sunt romanian players. la cupa atu am incercat varianta cu "te rog frumos sa jucam in liniste pentru ca am dormit f rau si mi-e greu sa ma concentrez in timp ce vorbiti". am incercat apoi diverse reformulari la fel de dragalase si in final am aflat ca singurul care m-a observat era partenerul. :))

mie mi-a placut mult mai mult partea in care s-a zis ca in sala nu se fumeaza dar era ok sa se fumeze in barul care nu avea niciun perete despartitor cu sala. cred ca daca fumul era civilization smoke stia sa se opreasca singur in zona unde incepea sala. dar e ok, s-a deschis trapa din acoperis si am racit. :)

ralooka spunea...

poate daca stia si Voldemort sa joace, nu se mai chitea asa rau pe Harry)

ralooka spunea...

Sunt 3 scoli de data asta:
1. Legea 42 si 43 din cod in care sunt specificate atributiile si interdictiile mortului
2. Legea junglei care spune ca un hot de buzunare este mai nevinovat decat un criminal
3. Legea bunului simt care nu se conecteaza la nicio priza si nu raceste niciodata

Unknown spunea...

m-ai facut curioasa si am citit legile alea in cod, dar nu reiese de nicaieri ce (n-)ar trebui sa faca mortul cand in sala e zgomot. probabil pt ca aici ar trebui sa faca arbitrul ceva, dar arbitrul nu face. si saracul in general nu face pt ca nu are cu cine. intr-o sala de bridge ar trebui sa se vorbeasca (aproape) in soapta. ar trebui sa nu se fumeze si sa nu existe betivi. ar trebui ca un om sa nu se crizeze sau sa i se scoale orgoliul daca ii chemi arbitrul sau daca il rogi sa comenteze mai putin pt ca sunteti in intarziere. in realitate, majoritatea oamenilor pe langa care jucam se comporta ca niste nesimtiti iar noi nu suntem de gasca daca nu radem cu ei. si in general radem cu ei, dar din cand in cand sunt enervanti si obositori si nu le pasa ca deranjeaza decat poate daca le spunem sa taca dracului odata. dar si atunci mai intai vor scoate un raspuns obraznic, sa nu cumva sa ii calcam pe coada. asa ca parerea mea e ca legea din cod nu ajuta la nimic, legea bunului simt nu se aplica in niciun fel (de fapt nici nu te aude nimeni, daca ai bun simt), iar in legea junglei toti suntem nevinovati.

ps: viperinii s-ar integra f bine la bridge, dar ochii de soim ar gasi toate damele. astropufii ar avea bun simt si s-ar face praf. despre ceilalti mai cercetam :P

ralooka spunea...

Nu cred ca mai e nimic de demonstrat oricum, atata timp cat se alege ca legile sa nu conteze, pentru ca oricum majoritatea le ignora:)
Pocalul de foc a ales un singur reprezentat al scolii Hogwarts pentru a participa la concursul inter scolar: Cedric Diggory, si el apartinea casei Astropufilor:)

Unknown spunea...

io am prins caraiala kibitzului necunoscut: daca nu erai prietena cu X nu m-as fi abtinut sa nu-ti zic cate ceva

portos spunea...

The forbidden name in Harry Potter was originally Chuck Norris, but then the director got killed by saying it.

Referitor la salile de joc: suntem exact acolo unde trebuie sa fim! Ati reactionat cumva impotriva celor care se comporta cum se comporta la concursuri? Presupunand ca da, ce mai cautati la concursurile respective?